شرکت تکنوصنعت

ساخت وبلاگ

اطلاعاتی در مورد موتور گیربکس اس ای دبلیو

در صورت درخواست ، موتور گیربکس اس ای دبلیو می توانند به صورت یکپارچه در سایت و نمایندگی هاعرضه می شوند. موتور گیربکس اس ای دبلیو یک موتور الکترومغناطیسی DC است که به صورت الکتریکی رها شده و با نیروی فنر اعمال می شود. ترمز در موتور گیربکس اس ای دبلیو در صورت خرابی برق اعمال می شود.

این الزامات اساسی در مورد موتور گیربکس اس ای دبلیو ایمنی را برآورده می کند. در صورت مجهز بودن به ترمز دستی ، ترمز نیز می تواند به صورت مکانیکی آزاد شود. برای این منظور،موتور گیربکس اس ای دبلیو با یک اهرم دستی با تنظیم مجدد اتوماتیک یا یک تنظیم شده تأمین می شود. موتور گیربکس اس ای دبلیو که در فضای سیم کشی موتور یا کابینت کنترل نصب می شود ، کنترل می شود.  

از مزایای موتور گیربکس اس ای دبلیو  می توان به موارد زیاادی اشاره کرد. اما در اینجا به علت وقت کم نمی توانیم همه را بیان کنیم. اما به تعدادی از مزایای فوق العاده موتور گیربکس اس ای دبلیو  اشاره می کنیم. قابلیت اطمینان بالا ، حجم کم و ساخت آسان از اصلی ترین مشخصات موتور گیربکس اس ای دبلیو است. به عنوان یکی از مهمترین مزیت ها ، موتور گیربکس اس ای دبلیو ما را می توان به راحتی با موتورهای برقی و هیدرولیکی ، گیربکس های کرم (سری CHM) و شفت های ورودی مونتاژ کرد.علاوه بر این ، آنها را می توان با فلنج های خروجی یا شفت های مختلف مونتاژ کرد ، تمام این خصوصیات موتور گیربکس اس ای دبلیو را برای چندین کاربرد صنعتی مناسب می کند.  

این نوع موتور گیربکس اس ای دبلیو در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده قرار می گیرد که در آن لازم است وزنه های قابل توجهی از جمله خطوط تولید خودکار برای ماشین آلات فلزی ، بسته بندی ، چاپ ، منسوجات ، پلاستیک ، مواد غذایی ، انرژی تجدید پذیر و غیره استفاده شود.

مشخصات موتور گیربکس اس ای دبلیو :

- مدولار بودن

- سفارشی سازی

- مورد چدن با استحکام بالا

- چرخ دنده های کرم سخت شده و زمینی

روغن کاری طولانی

مجموعه ای از قلاب های موتور گیربکس اس ای دبلیو که برای زنجیره های ساخته شده توسط Chiaravalli طراحی شده اند ، یک راه حل همه جانبه برای نیازهای صنعت در بخش انتقال مکانیکی انعطاف پذیر ارائه می دهد و نتیجه یک فرایند تولیدی است که برای دستیابی به بالاترین از نظر فنی و کیفیتی طراحی شده است.   

برنامه فروش موتور گیربکس اس ای دبلیو با کیفیت بالای ما با زنجیر غلتک های تک و چندگانه به پایان رسیده است و زنجیرهای مخصوص مناسب برای هر کاربرد صنعتی و موتور گیربکس اس ای دبلیو همچنین قادر به تولید عملیات مناسب برای زنجیره ها در یک اعدام خاص است که به منظور ترسیم هر یک از مواد و با سختی القایی و مورد تولید می شود. موتور گیربکس اس ای دبلیو در مدل ها و اندازه های متنوعی وجود دارند.

شرکت تکنوصنعت...
ما را در سایت شرکت تکنوصنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : Tecno tecno-sanat بازدید : 285 تاريخ : شنبه 14 دی 1398 ساعت: 18:52